КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ
У 4 КЛАСІ (35 годин)
1 година на тиждень
2016-2017 навчальний рік
«Інформатика. Навчальна програма для учнів 2–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
(на сайті МОН)
Учитель – Грабовецька Наталія Михайлівна
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
||
4-Б 1 гр. |
4-Б 2 гр. |
4-А 1гр. |
||
|
Тема 1. Графіка Інструктаж з ТБ Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.
|
21.09 |
21.09 |
05.09 |
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
|
28.09 |
28.09 |
12.09 |
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
12.10 |
12.10 |
19.09 |
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
19.10 |
19.10 |
26.09 |
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
26.10 |
26.10 |
03.10 |
|
Створення колажу із зображень. |
09.11 |
09.11 |
10.10 |
|
Тема 2. Текст Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
16.11 |
16.11 |
14.11 |
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
23.11 |
23.11 |
21.11 |
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
30.11 |
30.11 |
28.11 |
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
07.12 |
07.12 |
05.12 |
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
14.12 |
14.12 |
12.12 |
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
21.12 |
21.12 |
19.12 |
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. |
11.01 |
11.01 |
16.01 |
|
Культура листування. |
18.01 |
18.01 |
23.01 |
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. |
25.01 |
25.01 |
30.01 |
|
Рівні доступу до навчальних матеріалів. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. |
01.02 |
01.02 |
06.02 |
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці. |
08.02 |
08.02 |
13.02 |
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням Алгоритми з розгалуженням. |
15.02 |
15.02 |
20.02 |
|
Цикли: повторення задану кількість разів. |
22.02 |
22.02 |
27.02 |
|
Повторення до виконання умови. |
29.02 |
29.02 |
06.03 |
|
Алгоритми з циклами. |
15.03 |
15.03 |
13.03 |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
22.03 |
22.03 |
20.03 |
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
05.04 |
05.04 |
03.04 |
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
12.04 |
12.04 |
10.04 |
|
Тема 5. Інформація Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
19.04 |
19.04 |
17.04 |
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
26.04 |
26.04 |
24.04 |
|
Пристрої введення та виведення інформації. |
03.05 |
03.05 |
08.05 |
|
Зберігання інформації. Носії інформації. |
10.05 |
10.05 |
15.05 |
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
17.05 |
17.05 |
22.05 |
|
Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
24.05 |
24.05 |
29.05 |
order-bottom:solid black 1.0pt;border-right:solid black 1.0pt;mso-border-top-alt: solid windowtext .5pt;mso-border-left-alt:solid black .5pt;mso-border-alt: solid black .5pt;mso-border-top-alt:solid windowtext .5pt;padding:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>